Прыёмная выканкама
210010, г.Віцебск, вул.Гогаля, 6
e-mail: oik@vitobl.by
Тэлефон: (+375-212) 48-11-55
Факс: (+375-212) 48-11-56
Віцебскі абласны выканаўчы камітэт

Галоўнае фiнансавае ўпраўленне

Галоўнае фiнансавае ўпраўленне 

Віцебскагаабласнога выканаўчага камiтэта

Юрыдычны адрас:
Рэспубліка Беларусь, 210029, г.Віцебск, вул. Гогаля, 6.

Прыёмная: кабiнет № 85
тэлефон: +(375 212) 48 21 06
факс: +(375 212) 48 21 36
E-мail: gfu.vitebskobl@minfin.gov.by

Час работы: у адпаведнасці з рэжымам работы Віцебскага абласнога выканаўчага камітэта

панядзелак – пятніца: 8:00 – 13:00, 14:00 – 17:00 

Начальнік  галоўнага фінансавага ўпраўлення
КАРОСЦІК Яўген Феліксавіч 22-60-29

Намеснік начальнікагалоўнага фінансавага ўпраўлення
ЮШЧАНКА  Іна Уладзіміраўна 48-21-28

Намеснік начальніка галоўнага фінансавага ўпраўленняначальнікупраўленнябюджэтнага планавання
ЗУБРЫЦКАЯ Святлана Мікалаеўна 48-21-30

Намеснік начальнікагалоўнага фінансавага ўпраўленняначальнікупраўленняфінансаў вытворчай сферы
 48-21-32


Структура галоўнага фінансавага ўпраўлення

Графік прыёму грамадзян, у тым ліку  індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб кіраўніцтвам галоўнага фінансавага ўпраўлення

Парадак папярэдняга запісу на асабісты прыём кіраўніцтва галоўнага фінансавага ўпраўлення

Графік прыёму грамадзян, у тым ліку  індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб кіраўніцтвам Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь

Адміністрацыйныя працэдуры

Пералік адміністрацыйных працэдур


Бюджэт для грамадзян

Інфармацыя аб выкананні мясцовых бюджэтаў  Віцебскай вобласці

Табліца адпаведнасці рахункаў для залічэння плацяжоў у даходы бюджэтаў Віцебскай вобласці 

Дзяржаўнае прадпрыемства «Форум» Міністэрства фінансаў


Тыповыя парушэнні заканадаўства                                                                                

Інфармацыя для прадухілення парушэнняў бюджэтнага заканадаўства

Аб мясцовым зборы за перасячэнне транспартнымі сродкамі Дзяржаўнай мяжы Рэспублікі Беларусь у пунктах пропуску праз Дзяржаўную мяжу Рэспублікі Беларусь

Дакументы па вяртанні збору за перасячэнне мяжы

  Узор заявы на вяртанне збору


Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 31 снежня 2020 г. № 512 ”Об изменении Указа Президента Республики Беларусь“ (далей – Указ № 512) унесены змены ва Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад24 красавіка 2020 г.   № 143 ”О поддержке экономики“.

Тлумачэнні аб прымяненні норм Указа № 512 размешчаны на сайце Міністэрства па падатках і зборах Рэспублікі Беларусь


З 20 лютага 2021 г. уступіла ў сілу пастанова Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ад 14 студзеня 2021 г. № 6 «Об изменении постановлений Министерства финансов Республики Беларусь», якой унесены змяненні ў пастанову Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ад 18 кастрычніка 2019 г. № 58 «О банке данных организаций, годовая отчетность которых подлежит обязательному аудиту» (далей – пастанова № 58). Згодна з пастановай № 58 інфармацыя аб факце правядзення абавязковага аўдыту справаздачнасці прадстаўляецца ў Міністэрства фінансаў аўдыруемай асобай пры дапамозе запаўнення анкеты, размешчанай на афіцыйным сайце Міністэрства фінансаў www.minfin.gov.by у глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт у раздзеле "аўдытарская дзейнасць"


Галоўнае фінансавае ўпраўленне Віцебскага абласнога выканаўчага камітэта інфармуе, што з 1 студзеня 2014 г. функцыя тлумачэння грамадзянам, у тым ліку індывідуальным прадпрымальнікам, і юрыдычным асобам Віцебскай вобласці пытанняў вядзення бухгалтарскага ўліку і складання справаздачнасці перадаецца ад галоўнага фінансавага ўпраўлення Віцебскага абласнога выканаўчага камітэта Галоўнаму ўпраўленню Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь па Віцебскай вобласці, размешчанаму па адрасе: 210015 г.Віцебск, вул. Леніна, 17.


Асноўныя задачы

Палажэнне аб галоўным фінансавым упраўленні зацверджана рашэннем Віцебскага абласнога выканаўчага камітэта ад 10 верасня 2013 г. №568. Асноўнымі задачамі галоўнага фінансавага ўпраўлення з'яўляюцца:

  • ажыццяўленне рэгулявання і кіравання ў фінансавай сферы дзейнасці і каардынацыя дзейнасці ў гэтай сферы органаў мясцовага кіравання і самакіравання Віцебскай вобласці;
  • эфектыўнае правядзенне на тэрыторыі Віцебскай вобласці дзяржаўнай бюджэтнай і падатковай у частцы мясцовых падаткаў і збораў палітыкі;
  • распрацоўка прапаноў па забеспячэнні росту фінансавых рэсурсаў вобласці;
  • арганізацыя і правядзенне ў межах сваёй кампетэнцыі работы па размеркаванні фінансавых рэсурсаў вобласці, своечасовым і поўным паступленні даходаў, прадугледжаных у кансалідаваным бюджэце вобласці, эфектыўным і мэтавым расходаванні сродкаў бюджэту, мэтавых бюджэтных і пазабюджэтных фондаў, якія ствараюцца ў адпаведнасці з заканадаўствам;
  • кантроль за выкананнем фінансавых інтарэсаў.

Галоўнае фінансавае ўпраўленне ў адпаведнасці з ускладзенымі на яго задачамі ажыццяўляе наступныя функцыі:

  • удзельнічае ў распрацоўцы і рэалізацыі прагнозаў сацыяльна-эканамічнага развіцця вобласці, рэгіянальных праграм і мерапрыемстваў;
  • вывучае, аналізуе інфармацыю аб эканамічным і фінансавым стане вобласці, уносіць прапановы па ўдасканаленні фінансава-крэдытнага механізма і павелічэнні даходаў кансалідаванага бюджэту вобласці;
  • праводзіць дзяржаўную бюджэтную і падатковую ў частцы мясцовых падаткаў і збораў палітыку самастойна, а таксама праз фінансавыя органы вобласці;
  • ажыццяўляе планаванне расходаў на ўтрыманне фінансавых органаў вобласці і кантроль за станам бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці ў іх;
  • арганізуе работу па складанні праекта кансалідаванага бюджэту вобласці, вызначае парадак і тэрміны прадстаўлення структурнымі падраздзяленнямі аблвыканкама, гарадскімі і раённымі выканаўчымі камітэтамі (далей – гаррайвыканкамы), іншымі арганізацыямі, размешчанымі на тэрыторыі вобласці, неабходных звестак для распрацоўкі праекта кансалідаванага бюджэту вобласці і вызначэння нарматываў адлічэнняў ад рэспубліканскіх падаткаў, іншых абавязковых плацяжоў у раённыя і гарадскія бюджэты вобласці (далей – мясцовыя бюджэты), памеру сродкаў, якія перадаюцца мясцовым бюджэтам у выглядзе сум датацый, субвенцый і субсідый на чарговы фінансавыгод, і ўносіць іх на разгляд у аблвыканкам;
  • у адпаведнасці з заканадаўствам распрацоўвае і вызначае парадак, тэрміны, пералік паказчыкаў і формы прадстаўлення матэрыялаў, неабходных для складання праекта абласнога бюджэту, разліковых паказчыкаў па кансалідаваных бюджэтах раёнаў і гарадоў абласнога падпарадкавання (далей - гарады), вызначэння аб'ёмаў міжбюджэтных трансфертаў і нарматываў адлічэнняў, рэгулюючых даходы абласнога бюджэту ў кансалідаваныя бюджэты раёнаў і гарадоў;
  • на аснове разліковых паказчыкаў кансалідаваных бюджэтаў раёнаў і гарадоў, сацыяльна-эканамічнага становішча канкрэтных адміністрацыйна-тэрытарыяльных адзінак распрацоўвае нарматывы адлічэнняў ад рэгулюючых даходаў (у працэнтах)абласнога бюджэту ў кансалідаваныя бюджэты раёнаў і гарадоў;
  •  на аснове аналізу сацыяльна-эканамічнага становішча вобласці, галін эканомікі і адміністрацыйна-тэрытарыяльных адзінак ажыццяўляе кароткатэрміновае і сярэднетэрміновае прагназаванне забеспячэння абласнога бюджэту фінансавымі рэсурсамі;
  • прадстаўляе ў Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ва ўстаноўленыя тэрміны матэрыялы, неабходныя для фарміравання разліковых паказчыкаў па кансалідаваным бюджэце вобласці, зводы кансалідаваных бюджэтаў раёнаў і бюджэтаў гарадоў, зацверджаныя мясцовымі Саветамі дэпутатаў, удакладненыя прызначэнні па кансалідаваных бюджэтах раёнаў і бюджэтах гарадоў;
  • забяспечвае выкананне абласнога бюджэту, складае бюджэтны роспіс абласнога бюджэту, ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку ажыццяўляе ўзаемныя разлікі абласнога бюджэту з рэспубліканскім бюджэтам, мясцовымі бюджэтамі;
  • распрацоўвае і ўносіць прапановы аб устанаўленні на тэрыторыі вобласці ў парадку, устаноўленым заканадаўствам, мясцовых падаткаў і збораў;
  • удзельнічае ў вырашэнні пытанняў, звязаных з аказаннем юрыдычным асобам і індывідуальным прадпрымальнікам дзяржаўнай падтрымкі, рэструктурызацыяй запазычанасці суб'ектаў гаспадарання па плацяжах у абласны і мясцовыя бюджэты;
  • прадстаўляе ў Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ва ўстаноўленыя тэрміны кансалідаваны бюджэт вобласці.

Вышэйстаячыя органы:

Віцебскі абласны выканаўчы камітэт

Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь

Паштовы адрас:

Рэспубліка Беларусь, 220010, г.Мінск, вул.Савецкая, д.7
Прыёмная   тэл. (+375 17) 2226137
Канцылярыя тэл. (+375 17) 3094266; факс (+375 17) 2224593

Група па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб
тэл./факс(+375 17) 3094351; (+375 17) 3094347
E-мail: minfin@minfin.gov.by
Iнтэрнэт-сайт: minfin.gov.by